loading...
دلنوشته یه عاشق دل شکسته
عاشق دلشکسته بازدید : 25 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

بارون داره میباره

دلم خیلی گرفته

بغض توی گلوم داره خفه ام میکنه

راستی

چرا اینطوریه


چرا هر وقت بارون میباره دلم میگیره

هر وقت بارون میباره دوست دارم توی یه خیابون خلوت باشم پر از درخت

یه خیابون خیلی بلند

راه برم و برای دلم بخونم

آروم آروم زمزمه کنم و اشک هام هم آروم آروم روی گونه ها سُر بخوره

انتهای خیابون برسی به دریا

لب ساحل بشینی و نم نم بارون بزنه

موج دریا با تمام قدرت سر به سنگهای ساحل بکوبه

بعد بشینی و به تنهایی خودت و دریا فکر کنی

کدوم یک از ما تنها تر هستش ؟؟؟؟؟؟

من تنها ترم یا دریا؟؟؟؟؟

من به دل غم زیاد دارم یا دریا؟؟؟؟؟

من صبورترم یا دریا؟؟؟؟؟

من عاشق ترم یا دریا؟؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    درباره این وب چه فکر میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 1,526
  • کدهای اختصاصی

    فال حافظ



    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب