loading...
دلنوشته یه عاشق دل شکسته
عاشق دلشکسته بازدید : 35 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (0)
دلم چه آرومه که بردم از یادم تموم اون حرفات

بمونه این نامه یه یادگار از من میون اون دستات

گذاشتی رفتی بدون من

رفتی گذشتی از من تنها

آتیش نشوندی به جون من

رفتی نشستی با همه و هرجا

بذار یه نامه بگه به تو

من دیگه رفتم که تورو نبینم

بمونه حسرت به دل تو

دیگه محاله پیش تو بشینم






ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    درباره این وب چه فکر میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1,516
  • کدهای اختصاصی

    فال حافظ



    استخاره آنلاین با قرآن کریم
    


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب